Zdrowie jest najważniejsze

Dlaczego warto inwestować w systemy POS z Warszawy?

Systemy POS (ang. Point of Sale) są wartościową inwestycją dla wszystkich przedsiębiorstw, które masowo rejestrują sprzedaż produktów lub usług w swojej działalności. Umożliwiają one wykonanie wszystkich operacji dotyczących obsługi klienta jak również z odbiorem i rozliczeniem towarów w sklepie. Sprawdź, czemu warto w nie inwestować.

Z czego składa się system POS?

Przykładowo, podstawowe stanowisko z systemem POS w branży gastronomicznej składa się z terminala dotykowego POS, drukarki fiskalnej, dedykowanego oprogramowania oraz drukarki do zamówień kuchennych. Wdrożenia systemów POS Warszawa oferują na rynku liczne firmy, zarówno duże jak i małe, których największa koncentracja obejmuje Warszawę. W zależności od branży, zapotrzebowania oraz trybu pracy specjaliści projektują indywidualne rozwiązania POS.

Co wyróżnia systemy POS?

Główne cechy wyróżniających się systemów POS Warszawa, które oferują firmy w Warszawie to:
-uniezależnienie od połączenia z Internetem – aplikacja automatycznie przełącza się pomiędzy trybem online i offline, nie wpływając na pracę sprzedawcy
-prostota i intuicyjność nowoczesnego interfejsu – ekran dotykowy zaprojektowany w sposób ułatwiający pracę osobom nawet bez wcześniejszego doświadczenia na tym stanowisku, co ułatwia wdrożenie nowego pracownika
-spersonalizowanie ekranu dla pracowników – możliwe jest m.in. dostosowanie wyglądu, układu ekranu i przycisków czy zdefiniowanie własnych skrótów klawiszowych zwiększających ergonomię pracy.
Natomiast korzyści z wdrożenia systemów POS stanowią:
-możliwość pracy z wieloma dokumentami – dzięki takiemu rozwiązaniu, na jednym stanowisku możliwe jest obsłużenie kilku klientów jednocześnie, co zaoszczędza czas
-obsługa różnorodnych form płatności – płatności gotówkowe, bezgotówkowe, mieszane.
-wyświetlanie zdjęć towarów – możliwość wglądu do aktualnych artykułów
– wyświetlanie artykułów powiązanych– takie podpowiedzi mogą zostać wprowadzone ręcznie lub mogą wynikać bezpośrednio pasuje ten pasek) lub wynikać z raportu Business Intelligence np. analizującego sprzedaż produktów.
-wyświetlanie promocji pakietowych – możliwość wyświetlania różnego rodzaju akcji promocyjnych, np. przy zakupie trzech artykułów najtańszy 40% taniej; pracownik pracujący na stanowisku kasowym nie musi pamiętać jakie warunki obowiązują, gdyż system automatycznie dodaje odpowiednie rabaty
-wystawianie oraz realizacja zamówień – sprzedawca może wydać klientowi towary zamówione w sklepie internetowym lub innym kanale sprzedaży, jak również może zamówić towary dla klienta z odbiorem w wybranym sklepie lub dostawą do domu.
-szybkie przyjmowanie zwrotów oraz wymiana towarów
-dostępna wielojęzyczność